Retur og refusjon
Sist oppdatert: 05.11.2024
Hos Skaug Stokke ønsker vi at du skal være fornøyd med ditt kjøp. Les våre retningslinjer for retur og refusjon nøye for å forstå hvilke muligheter du har dersom du ønsker å returnere et produkt.
- Angrerett
I henhold til norsk lov har du 14 dagers angrerett på kjøp gjort på nett. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen du mottar varen. For å benytte deg av angreretten må produktet være i ubrukt stand og returneres i originalemballasjen.Slik gjør du:
Kontakt oss på post@skaugstokke.no innen 14 dager etter mottak for å informere oss om at du ønsker å benytte angreretten. Du vil motta veiledning om hvordan returprosessen gjennomføres.
Returfrakt: Kunden er ansvarlig for returfraktkostnader ved bruk av angreretten.
- Returvilkår
Vi aksepterer returer på følgende vilkår:Produktet må være i original tilstand og ubrukt.
Produktet må returneres i sin originale emballasje.
Produktet må sendes tilbake til oss innen 14 dager etter at du har gitt beskjed om at du vil benytte angreretten.
Hvis disse vilkårene ikke er oppfylt, kan vi dessverre ikke tilby refusjon.
- Refusjon
Når vi har mottatt og inspisert din retur, vil vi informere deg om status for refusjonen.
Godkjent retur: Hvis returen godkjennes, vil refusjonen bli behandlet, og du vil automatisk få beløpet tilbakeført via den opprinnelige betalingsmåten innen [7-14] virkedager.
Avslag på retur: Hvis produktet er brukt, skadet eller ikke returnert i sin originale emballasje, kan vi dessverre ikke godkjenne returen. I slike tilfeller kan produktet sendes tilbake til deg på din bekostning. - Reklamasjon
Dersom du mottar et produkt som har feil eller mangler, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig, og innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget.
Reklamasjonsrett: I henhold til norsk lov har du rett til å reklamere på feil eller mangler ved et produkt i inntil to år etter kjøpet. Reklamasjoner gjelder kun dersom produktet har en fabrikasjonsfeil eller mangler som skyldes produksjonen.
Slik gjør du: Kontakt oss på post@skaugstokke.no og oppgi detaljer om reklamasjonen, inkludert bilder om mulig. Vi vil veilede deg i reklamasjonsprosessen og informere om eventuell retur av produktet.
Løsning: Ved godkjent reklamasjon vil vi tilby reparasjon, omlevering, eller refusjon, avhengig av situasjonen. - Spesialbestillinger og unntak
Vær oppmerksom på at spesialbestillinger og tilpassede produkter kan være unntatt fra angreretten. Dersom dette gjelder ditt kjøp, vil det være tydelig angitt på produktsiden.
Kontaktinformasjon
Hvis du har spørsmål om våre retningslinjer for retur og refusjon, kan du kontakte oss på:
Telefon: 95 76 13 86
Epost: post@skaugstokke.no